Denken & Doen

    Opdrachtgever & Titel

    Koninklijk NVVH-Vrouwennetwerk, Denken & Doen

    Kanalen

    Magazine

    Doelgroep

    De leden van Koninklijk NVVH-Vrouwennetwerk ontvangen zes keer per jaar het ledenblad Denken & Doen. In het blad neemt het verenigingsaspect een belangrijke plaats in. Daarnaast biedt Denken & Doen interviews, boekrecensies, uitgaanstips, tentoonstellingen, evenementen en een puzzel aan.

    Waarom adverteren in Denken & Doen?

    • Unieke communicatiemogelijkheden: u kunt in drie magazines adverteren op basis van één tarief
    • Oplage van 12.000 exemplaren
    • De lezer is actief lid van Koninklijk NVVH-Vrouwennetwerk en zij haalt inspiratie uit haar magazine

     

    Contactpersonen

    Frank Roosenbeek

    Accountmanager
    T. 0314 - 355 830

    Mandy van Schaijk

    Traffic Coördinator
    T. 0314- 355 838

    Marketingadvies

    Hulp nodig op het gebied van marketing? Ons zusterbedrijf Dock35 Marketing adviseert je graag en helpt je bij de creatie van content, de inzet van marketing en het maken van jouw kanalen, zoals je website, video of advertentie.

    Meer informatie

    Om uw bezoek aan onze website nóg makkelijker en persoonlijker te maken zetten we cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) in. Daarnaast is het dankzij cookies mogelijk informatie te delen via social media. Lees hier meer over onze cookies en privacybeleid. Weigeren

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close