Opvallende advertentiemogelijkheden die ook u gemakkelijk in 2018 kan inzetten
    Datum
    23 januari 2018
    Categorie
    Adverteren, Tips

    Het onderscheiden met advertenties en bannering wordt steeds lastiger. Vele branchegenoten nemen content- en creatiebureaus in de arm. Een goede ontwikkeling, er wordt namelijk content ofwel creatieve advertising gecreëerd die er is voor de gebruiker. Ofwel de boodschap wordt een stuk minder gepusht dan een aantal jaar geleden het geval was. Natuurlijk zijn er ook genoeg consumenten die in hun browser een ad blocker hebben geïnstalleerd. Een gegeven die de komende jaren alleen nog maar zal toe nemen. Het is dus tijd om maatregelen te nemen. U bent namelijk van plan om te blijven adverteren. Het goede nieuws is dat er de laatste tijd genoeg originele en prikkelende advertentiemogelijkheden zijn ontstaan waar u direct mee aan de slag kan. Voor u hebben we er een aantal op een rij gezet.

    Prikkel zintuigen, zintuigen hebben we niet voor niets

    Continu wordt er op gehamerd: implementeer beleving in uw advertentie uitingen. Makkelijker gezegd dan gedaan. Althans is dat zo? Print biedt namelijk genoeg mogelijkheden waarmee u zintuigen van uw doelgroep kunt prikkelen. Denk maar eens aan het feit dat geur aan drukwerk toegevoegd kan worden, maar ook augmented reality behoort tot de mogelijkheden. Benieuwd naar alle response triggers die we voor u kunnen inzetten? Neem dan vrijblijvend contact op met één van onze accountmanagers.

    Video blijft booming


    Video is en blijft een belangrijke factor in de markt, ook binnen de advertentiebranche. Toch bent u niet zo happig op het inzetten van video. In uw perceptie staat video namelijk bekend als een datavreter. Wat we hiermee bedoelen is dat een video over het algemeen goed is voor heel wat mb’s. De keuze voor video wordt hierdoor minder aantrekkelijk. Echter zou een ontwikkeling een ontwikkeling niet zijn als er geen nieuwe mogelijkheden worden gecreëerd. Een goed voorbeeld hiervan is een cinemagraph. Een vorm van video die gemakkelijk door te vertalen is in opvallende bannering. Zo lijkt een cinemagraph in eerste instantie op een gewone foto. Echter weet het door het deels bewegende beeld de aandacht van de consument vast te houden. Bent u er klaar voor om uw doelgroep op deze wijze te prikkelen en te inspireren?

    Ook zakelijk is het GIF’je succesvol inzetbaar

    In privésferen worden gifjes al snel gedeeld. Op zakelijk gebied gebeurt dit wat minder snel. Een veel voorkomende oorzaak is dat de kwaliteit minimaal is en dat de uiting vaak wat onprofessioneel oogt. Echter is dat anno 2018 allang niet meer het geval. Heeft u bijvoorbeeld de nieuwe trend 3D-gifjes al eens bekeken? Deze vorm van gifjes is perfect in te zetten voor zakelijke doeleinden. Wij zijn er van overtuigd dat het u helpt bij uw onderscheidend vermogen.

    Meer weten? Neem dan eens contact met ons op voor de creatieve mogelijkheden.

    Gerelateerde berichten

    Met deze 7 tips maakt u een effectieve printadvertentie

    Zet u printadvertenties in maar behaalt u niet de gewenste…

    Klanten werven via Facebook doet u op deze wijze

    Uw klanten weten u als geen ander te bereiken via uw…

    Om uw bezoek aan onze website nóg makkelijker en persoonlijker te maken zetten we cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) in. Daarnaast is het dankzij cookies mogelijk informatie te delen via social media. Lees hier meer over onze cookies en privacybeleid. Weigeren

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close